هدیه به صبح

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

و به یاد سهراب

می نویسم دوباره غزلی

از می و عشق

پشت دیوار همسایه ما،

می زند پیچک تنهایی من

پنجه بر شیشه صبح

و به عشق گل سرخ

شبنمی هدیه از او می گیرم

تا به گلدان بدهم

و به یاد نیما

می نویسم دو خط شعر غریب

از پس فاصله های زندان

و به تقلید گل نو

می سرایم غزلی از از شب و مه

پشت این مه بهاری هم هست

و چکاوک سر آن سرو بلند

می سراید نغمه

من یقین دارم امروز همه قاصدکان

بر سر سبز بلند دشت آزادند

و من و تو در این دشت غریب

باز هم گم شده ایم ...



نظرات شما عزیزان:

رهایی رها
ساعت13:23---15 تير 1392
سلام عزیزم
خوشحال میشم به منم سر بزنی


عاشق تنها
ساعت17:52---27 مرداد 1391
خیلی زیباست

غریبه
ساعت18:50---25 مرداد 1391
خاطره هايم را رشوه ميدهم به روزهايم,
شايد از بي تو بودن
صدايشان در نيايد.


my love
ساعت18:11---25 مرداد 1391
صندوق آرزويم را مي گشايم تا نگويند
از هيچ پراست
ياد تو افتخاريست در دارايي دلم...


my love
ساعت18:10---25 مرداد 1391
با سلام به دختران همیشه دریایی. اول از همه ممنو بخاطر حضورتون. راستش دیشب هر کاری کردم وبلاگتون بالا نیمود که شما رو دعوت کنم و همچنین واسه پست هاتون نظر بدم ولی الان جبران میکنم. بازم ممنون
پاسخ: سلام ... ما ممنونیم از حضور همیشگی و گرم شما، مطالب زیبایی که واسمون می ذارین و لطفی که دارین. احتیاجی به جبران نبود ... ولی واقعا ممنون خوش باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,

] [ 15:4 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید